NEON (17)

Podczas ostatniej przejażdżki rowerowej udało mi się wreszcie zrobić zdjęcie napisu „SADY ANTONIUKOWSKIE” na jednym z bloków na tym osiedlu. Na tym stelażu musiał być chyba kiedyś umieszczony neon, prawda? Ja nie jestem w stanie przypomnieć sobie, czy ten napis kiedyś ładnie świecił, ale może są wśród Was nieco starsi ode mnie, którzy wiedzą, jak było naprawdę :)

IMG_1983

3 uwagi do wpisu “NEON (17)

  1. SADY ANTONIUKOWSKIE był to jeden z piękniejszych neonów napis świecił na zielono w środku liter O umieszczone były różowe trzy płatki przedstawiające kwiat z prawej strony nad napisem był znak niebieskiej barwy. Niestety kierownictwo osiedla zrezygnowało z pięknej reklamy osiedla usuwając swojego czasu cala instalacje a konstrukcje pomalowane na szaro. Jeśli będę miał trochę czasu postaram się zrobić symulacje jak wyglądała ta reklama podczas swojej świetności.

  2. Również pamiętam,że neon świecił z przewagą koloru zielonego i prezentował się bardzo ładnie;nigdy nie mieszkałam na tym osiedlu,ale uczyłam się w II LO i miałam na Antoniuku wielu znajomych.

Skomentuj

