rok z Białymstokiem

Zaczął się kolejny miesiąc, więc przerzuciłam kartkę w kalendarzu na kwiecień. I tak sobie pomyślałam, że może warto pokazać Wam, jaki kalendarz Białystok wydał na bieżący rok. Nie był on sprzedawany. Sto sztuk przewidziano do rozdania mieszkańcom i sympatykom. Pierwsze sto osób, które napisały maila z życzeniami dla białostoczan na nadchodzący jeszcze wtedy 2012 roku, dostało ten kalendarz. Napisałam, że życzę sobie i innym kolejnej edycji Pozytywnych Wibracji w Białymstoku :) I w dzień przed wigilią powędrowałam do Urzędu Miejskiego po kalendarz, a że padał straszny śnieg, w bonusie dostałam jeszcze lokalną lnianą torbę ;) Kalendarz nie jest mistrzem świata, ale na pewno wygląda lepiej niż tradycyjny trójdzielny z Pałacem Branickich na górze. Motywy pochodzą z filmu promocyjnego „Białystok Turystyczny” i jeszcze jednego o kulturze, ale nie przypadł mi do gustu do tego stopnia, że nawet nie wrzuciłam do niego odnośnika po prawej stronie bloga … :) „Białystok Turystyczny” znajdziecie w zakładce „video”. Lubię go i nie lubię, ot tak. Może inaczej: lubię nawet, ale nie na tyle, aby robić mu promocję w oddzielnym poście :) Natomiast w kalendarzu najlepszy jest oczywiście wrzesień – Pałac Branickich na urodziny – dzięki :)

Skomentuj

