Agnella w Las Vegas

To nie jest notka sponsorowana, choć na taką może wyglądać. Na stronie bialystokonline.pl na banerze reklamowym pojawiła się Agnella (dla niewtajemniczonych – największa fabryka dywanów w kraju) i tak z ciekawości kliknęłam, żeby zobaczyć, co reklamują :) Nie jest dla mnie nowością, że Agnella robi dobrej klasy dywany i wykładziny, które sprzedaje w dużej mierze za granicę. Ale nie wiedziałam, że po naszych wykładzinach chodzą w kasynach w Las Vegas czy w Marriottach na całym świecie ;) To się nazywa pozytywny news!

W fabryce Agnelli przy ulicy Władysława Andersa byłam kiedyś na zwiedzaniu. Chyba w ramach jakichś półkolonii. Pamiętam ogromne hale produkcyjne, szerokie korytarze i kaski, które musieliśmy włożyć :) Bardzo mi się ta wizyta podobała. Industrialny klimat w końcu ;) Wspomnienia z dzieciństwa zostają jak widać na całe życie.

A tutaj zdjęcie hali z zewnątrz (Kurier Poranny):

Skomentuj

