a aaa aaaa, tak wygląda moje miasto nocą

Zwyczajnie nie chciało mi się biegać w tym roku po mieście i robić zdjęć świątecznych dekoracji. Właściwie od zeszłego roku nic się w tej materii nie zmieniło. Jest za to tylko jedna choinka, a nie kilka. Brakuje tej przed Astorią. Nie ma też lodowiska. Szczególnie nie ubolewam z tego powodu, bo nie podobało mi się kompletnie. Dach z plandeki, reklamy, muzyka z radio (czasem, o zgrozo, z radia Jard) – nie, po prostu to do mnie nie trafia. Pewne rzeczy zwyczajnie są tandetne i cieszę się, że ktoś na tę tandetę zareagował. Gdyby to miało być lodowisko z prawdziwego zdarzenia, mogłoby rozkręcić Rynek. Ale nie było. Spodobały mi się za to nowe lampy (sztuk sześć) ustawione na zmodernizowanym chodniku przed Finezją. Naprawdę ładnie się prezentują. Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o starym kiosku Ruchu w tle.

Skomentuj

