zamki w mieście

Myślę, że większość mieszkańców miasta widziała przynajmniej raz kolorowe zamki w podwórzu między Aleją a Piotrkowską. Mnie akurat często było tamtędy po drodze i szczególnie jako dziecko żywiłam do tych zamków sympatię. Później na kilka lat zupełnie o nich zapomniałam, ale wiosną postanowiłam sprawdzić, co się z nimi dzieje. Szczerze mówiąc, bałam się, że zostały zburzone. Na szczęście byłam w błędzie! Zamki stoją po dziś dzień w starym miejscu, ale strasznie poniszczały, a w fontannie nie ma wody. Niestety, nie tak łatwo zabrać się za ich renowację: „Zamki między blokami niszczeją” Szkoda. Zawsze to jednak urozmaicenie i miła niespodzianka, bo chyba mało kto spodziewa się takich atrakcji wśród bloków w centrum.

Skomentuj

